19 December 2009

selamat dtg tahun baru...

aktiviti semlm....

bangun kol 9pg..pas2 p pasang filter kt umah customer...then p main bowling ngan kengkawan kakak aku...jejln ngan diorg...best giler kuar ngan kakak2 nie...majoriti sumua nye dh kawin...tp perangai cam xkawen je...tp kakak2 sumua best kuar ngan akk2 sumua...pas2 aku p anta baju kt dobi...dh xtahu nk p mane aku p beli brg tuk service kete...dgn xde palnning nye p petaling street laks...dgn niat xnk beli ape2...JUST NAK JALAN JER...jln punye jln,tgk beg2 kt situ bukan main geram lg...mula2 ingat nk tanye2 harga jer...pas2 untie tue leh laks kasi murah...ape lg tanpa buang mase terus jer beli...syok gak jejln kt sane...pas2 nk balik umah cam awal lg...emm nk p mane lg ye?em..teringat la nk tgk mak angkat aku nye anak dh besalin...dr mggu lps nk gi...xgi2 pun...ade mase nie p jer la...smpi kt umah die ingat nk kejap jer lepak2 dkt 2 jam gaks la...pas2 die leh laks ajak aku p makan...sian la dh siap2 nk bawak kitaorg p makan...so join jugaks la...lepak punye lepak dh kol 9...mak dh kol aku tanye kt mane...dr pagi smppi mlm xbalik2 lg...aku pun grk balik...thanx mak n pak aji...semoga dimurahkan rezeki kamu berdua...pas2 balik...odw blik singgah jap la umah ayu...nk bg tahu la xjd nk p karok...lepak nye lepak...tgk jam dh kol 12.30 tgh mlm...bukan main lame lg nk bagi tahu xjd nk p karok...heheh...pas2 aku pun blik la seblm mak aku cl buat kali 2...eheheh

kelakar la ari nie nye aktiviti...tp sonok sgt...thanx apiz coz layan saya...

tp nie laks kene teman die p keje laks... pun best gak...huahuahua

No comments:

Post a Comment