02 January 2011

menghitung hari...

pewit!!!pejam celik tggl 2bln je hari bebahagia aku nk smpi....mcm xcaya pun ade jugak...tp itu la realiti kan...bnyk benda nk kene pikir ni...alhamdulillah persiapan ade dh jln skit2...ape2 pun aku harap DIA permudahkan segala urusan aku la...

tp...
mcm sedih plak nk tggl kan mak sesorg....sian die tggl sorg dh la ayah xde...sp nk jaga die...?makan minum die...?pakai die...?mcm2 aku pikir pasal mak...?kalo aku pikir smpi bile plak aku nk single n xde ikatan...insyallah ade rezeki n if bakal suami ku kasi jaga mak...aku akan jaga die...mak dh start nasihat aku utk alam umah tangga ni...aku xde la melawan just dgr n praktik kan...aku doakan umur mak panjang supaya dpt la tgk anak aku nanti...sian plak mak nk kene pikir pasal kawin aku sorg2...kalo ade arwah ayah leh share2 ape yg patut....tp xpe mak alin can do it everything(INSYALLAH)....mak doakan je alin nye rezeki betambah n permudahkan urusan perkahwinan alin...tu pun dh cukup alhamdulillah mak...alin xnk mak bnyk pikir...biar simple but nice...

tp...
dlm kesibukan ade jugak dugaan...kengkadang mcm xmampu nk tanggung...nk xnk aku kene redah jugak...ape2 pun think + k...setiap mslh pasti ade jalan penyelesaian kan...cuma kuat x kuat je aku ni...lg dekat ari kawin lg bnyk plak dugaan aku ni....kengkadang tepikir telalu jahat je aku smpi Tuhan menduga mcm ni skali...?atau bnyk benda aku buat xingat DIA?...Ya ALLAH ko pemudahakan segala urusan aku dan KAU berikan la aku kekuatan dlm diri ku...

AMIN YA RABBALL A'MIN

No comments:

Post a Comment