17 March 2011

selamat sudah....

assalamualaikum....
ari ni dh masuk ari ke-4 aku begelar isteri kepada mohd hafiz bin kamarudin....
6 jun 2010 kami mengikat tali petunangan...dan pada 11 mac 2011 kami telah menamatkan zaman bujang kami...
bnyk dugaan kami telah tempuh...dan akhir nye kami besatu...syukur alhamdulillah...
bnyk persoalan yg bemain difikiran aku....
1)layak ke aku memegang title n tanggungjawab sebagai isteri?
2)mcm mane mak aku...sian die??
3)pandai ke aku nk masak...kalo setakat kemas umah tu jgn ckp...tip top...:-)

tp xpe tu semua kene lalui sebagai seorg manusia yg tggl die bumi ALLAH ini....
aku nk ucap kan bebnyk2 terima kasih pada semua yg membantu menyempurnakan majlis serta mendoakan kebahagiaan alin n apiz...hanya ALLAH je yg dpt membalas jasa korg sumua...
xlupa pada semua adik beradik...saudara mara...mertua... serta semua yg telibat...

sory ar gambar xupload....myb next post ade kot...!!!

hehehhe (best wooo...kalo aku tahu 3 tahun lepas aku kawin)


>aLin<

No comments:

Post a Comment